שירות לקוחות בזק בינלאומי

 

מוקד שירות לקוחות:

 3014*
המוקד נותן מענה לפניות בנושא בירור חשבונית, הסדרת אמצעי תשלום, בירור מועד הגעת טכנאי, שינוי חבילות והוספת שירותים ללקוחות קיימים. 
א'-ה' 08:00-20:00, ו' 08:00-12:00
ניתן לפנות אלינו באמצעות טופס פנייה או בטלפון: 3014* או 972-76-5014014 או באמצעות הפקס 03-9285014 
שעות פעילות מוקד עסקי: א' – ה' 08:30-17:00
ניתן לפנות אלינו באמצעות הטלפון: 1-700-555-222 או 972-3-9203171 


פנייה ישירה למנהל תחום השירות הפרטי והעסקי, יובל אור נתני

פנייה ישירה לסמנכ"ל שירות הלקוחות נורית קנטור

מוקד שירות טכני פרטי:
המוקד נותן מענה לתקלות דואר וקישוריות לאינטרנט. כמו כן, ניתן ליהנות משירות Export S.O.S - שירות טכני בתשלום, כולל טכנאי לבית הלקוח לתמיכה בתקלות PC.
24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

ניתן לפנות למוקד השירות הטכני הפרטי בטלפון: 3014* או 972-76-5014014 או באמצעות טופס פנייה.
לפניות בנושא הטלפון הביתי חייגו 972-76-5765765 או 3014* או 1-800-22-82-82

פנייה ישירה למנהלת מוקד שירות טכני פרטי, ענבר פרץ

פנייה ישירה למנהל תחום השירות הטכני, גיא קבילי

מוקד שירות מומחים אישי:
המוקד נותן מענה טכני לפתרונות בתחום:ISP\DATA, Security, IP Telephony, System ותמיכה במערכות נורטל.
24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
טלפון: 1700-700-040 – פתרונות משולבים.
טלפון: 1700-70-4321 – מערכות נורטל.

פנייה ישירה למנהל תחום שירות מומחים אישי, יפעת מעוז

המחלקה הפיננסית:
המוקד נותן מענה לפניות להסדרת חוב.
שעות פעילות: א'-ה' 08:00-18:00.
טלפון: 03-9203898 

מוקד פניות הציבור:
להצעות ולתלונות פנייה ישירה למוקד פניות הציבור

או באמצעות הפקס:  03-9285038.
פנייה ישירה למנהלת פניות הציבור, שני קוגמן.

לשכת מנכ"ל:
טלפון: 076-5014302  פקס: 076-5014348 
פנייה ישירות למנכ"ל בזק בינלאומי, איציק בנבנישתי

או בכתב לכתובת השחם 40, פתח תקווה  49170

 

 

רוצה לחלוק איתנו משהו?

רוצה לחלוק איתנו משהו?