שירות לקוחות בזק בינלאומי
מוקד שירות לקוחות:
3014*
המוקד נותן מענה לפניות בנושא בירור חשבונית, הסדרת אמצעי תשלום, בירור מועד הגעת טכנאי, שינוי חבילות והוספת שירותים ללקוחות קיימים.
א'-ה' 08:00-20:00, ו' 08:00-12:00
ניתן לפנות אלינו באמצעות טופס פנייה או בטלפון: 3014* או 972-76-5014014 או באמצעות הפקס 03-9285014
שעות פעילות מוקד עסקי: א' – ה' 08:30-17:00
ניתן לפנות אלינו באמצעות הטלפון: 1-700-555-222 או 972-3-9203171
מוקד שירות טכני פרטי:
המוקד נותן מענה לתקלות דואר וקישוריות לאינטרנט. כמו כן, ניתן ליהנות משירות Export S.O.S – שירות טכני בתשלום, כולל טכנאי לבית הלקוח לתמיכה בתקלות PC.
24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
ניתן לפנות למוקד השירות הטכני הפרטי בטלפון: 3014* או 972-76-5014014 או באמצעות טופס פנייה.
לפניות בנושא הטלפון הביתי חייגו 972-76-5765765 או 3014* או 1-800-22-82-82
מוקד שירות מומחים אישי:
המוקד נותן מענה טכני לפתרונות בתחום:ISPDATA, Security, IP Telephony, System ותמיכה במערכות נורטל.
24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
טלפון: 1700-700-040 – פתרונות משולבים.
טלפון: 1700-70-4321 – מערכות נורטל.
המחלקה הפיננסית:
המוקד נותן מענה לפניות להסדרת חוב.
שעות פעילות: א'-ה' 08:00-18:00.
טלפון: 03-9203898
לשכת מנכ"ל:
טלפון: 076-5014302 פקס: 076-5014348