בזק בינלאומי

שירות לקוחות בזק בינלאומי

מוקד שירות לקוחות:

3014*

המוקד נותן מענה לפניות בנושא בירור חשבונית, הסדרת אמצעי תשלום, בירור מועד הגעת טכנאי, שינוי חבילות והוספת שירותים ללקוחות קיימים.

א'-ה' 08:00-20:00, ו' 08:00-12:00

ניתן לפנות אלינו באמצעות טופס פנייה או בטלפון: 3014* או 972-76-5014014 או באמצעות הפקס 03-9285014

שעות פעילות מוקד עסקי: א' – ה' 08:30-17:00

ניתן לפנות אלינו באמצעות הטלפון: 1-700-555-222 או 972-3-9203171

מוקד שירות טכני פרטי:

המוקד נותן מענה לתקלות דואר וקישוריות לאינטרנט. כמו כן, ניתן ליהנות משירות Export S.O.S – שירות טכני בתשלום, כולל טכנאי לבית הלקוח לתמיכה בתקלות PC.

24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

ניתן לפנות למוקד השירות הטכני הפרטי בטלפון: 3014* או 972-76-5014014 או באמצעות טופס פנייה.

לפניות בנושא הטלפון הביתי חייגו 972-76-5765765 או 3014* או 1-800-22-82-82

מוקד שירות מומחים אישי:

המוקד נותן מענה טכני לפתרונות בתחום:ISPDATA, Security, IP Telephony, System ותמיכה במערכות נורטל.

24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

טלפון: 1700-700-040 – פתרונות משולבים.

טלפון: 1700-70-4321 – מערכות נורטל.

המחלקה הפיננסית:

המוקד נותן מענה לפניות להסדרת חוב.

שעות פעילות: א'-ה' 08:00-18:00.

טלפון: 03-9203898

לשכת מנכ"ל:

טלפון: 076-5014302 פקס: 076-5014348